...در این شهر

ادبی علمی فرهنگی و دانلود

...در این شهر

ادبی علمی فرهنگی و دانلود

من و تو

من وتو

من و تو ، زندگی مثل دو تا یار بودیم

من و تو،توی غما همدم و غمخوار بودیم

من وتو ،توب قفس مثل دو تا قمری عشق

توی آسمون دل مثل دو تا سار بودیم

من وتو،توی رفاقت توی عشق توی وفا

توی هرجا و مکان شهره بازار بودیم

من و تو،مثل کبوتر توی عشق عاشقی

 تو حریم زندگی وه چه سبک بار بودیم

من وتو ،تو زندگی مثل پرستو و بهار

واسه عهد قدیمی چه وفادار بودیم

نمی دونی که چی شد هر دو گرفتار شدیم

چرا از عشق و محبت دیگه بیزار شدیم

ما که توی زندگی برای هم می مردیم

چرا واسه همدیگه مثل گل و خار شدیم

ما که توی هر دمی با همدیگه دوست بودیم

واسه هم مثل دو تا دشمن قهار شدیم

ما که عمری به خدا و عشق اون دل دادیم

چرا عاقبت فقط مجرم و بد کار شدیم

کاش بشه با همدیگه دوباره ما یار بشیم

کاش بشه توی غما همدم و غمخوار بشیم

کاش بشه از تو قفس دوباره پر بکشیم

کاش بشه به عشقمون هر دو وفا دار بشیم

                                                     اردیبهشت79

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد