...در این شهر

ادبی علمی فرهنگی و دانلود

...در این شهر

ادبی علمی فرهنگی و دانلود

عشق تو

عشق تو

من اگه باده مستی به خراباتم برد

من اگه شور نیازم به مناجاتم بر 

د

من اگه عشق رخت سوی عزارانم کرد

تو بدون که عشق تو من رو به آغازم بر 

د

در انتهای غربتم که در خودم شکستم

عشق تو برای من به معنی آغاز بود 

در این قفس که مهلک برای هر پرنده ای

عشق تو برای من به معنی پرواز بود 

در این سکوت و خلوتم که مثل یک مرداب

عشق تو برای من مثل صدای ساز بود 

در این سرای هرج و مرج که همه چی عریان

عشق تو برای من مثل یه رمز و راز بود 

در این حریم زندگی که هیچ راهی باز نیست

عشق تو برای من مثل یه راه باز بود 

منی که تو زندگی این همه سختی کشیدم

بودنت کنار من مثل یه خواب ناز بود 

حالا که با زندگیم به پای تو اُفتادم

حالا که تو شیرینی منم مثل فرهادم 

اگه که سکوت من باعث رفتن تو شد

تو ببین هستی من همه شده فریادم  

اگه که صدای من به گوش تو نمی رسه

تو بدون که عشق تو اینجوری داد بر بادم 

                                                    آذر 81

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد