...در این شهر

ادبی علمی فرهنگی و دانلود

...در این شهر

ادبی علمی فرهنگی و دانلود

وقتی تو نبودی

وقتی تو نبودی

وقتی که تو نبودی دلم برات تنگ می شد

وقتی که شب می رسید انگاری از سنگ می شد

دل من که سر خیش از لبای تو می گرفت

وقتی که تو نبودی بد جوری بی رنگ می شد

دلی که با تپش قلب تو آروم می گرفت

وقتی که تو نبودی انگاری که زنگ می شد

دلی که با دیدن روی تو از جا می پرید

وقتی که تو نبودی بی خودی اون منگ می شد

یادتِ نیاز من یه بوسه ی مست تو بود

یادتِ پناه من نوازش دست تو بود

یادتِ تو عاشقات فقط منو کردی نشون

یادتِ هزار تا دل تو چنته شصت تو بود

یادتِ به چشمونم گفته بودی فقط تو رو نگا کنه

یادتِ به لبهامم گفته بودی فقط تو رو صدا کنه

یادتِ به قلب من گفته بودی تو سجده گاه

جای هر الهه ای فقط تو رو خدا کنه

وقتی که با من بودی دل منم بی کس نبود

می دونی که عشق من برای تو هوس نبود

می دیدی تو زندگی همش دویدم پی تو

می دونی دویدنم دنبال تو عبث نبود

تو چرا رفتی که همنشین من غم باشه

تو چرا رفتی که توی دیده هام نم باشه

تو نگفتی که من اینجا بی هر دم میمیرم

تو چرا رفتی که خونه پر ز ماتم باشه

                                                  مهر82

نظرات 6 + ارسال نظر
کوله پشتی جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.berke54.blogfa.com

قالَ الاِمامَ الْمَهدی ( عج الله تعالی فرج الشریف ) :

فَلْیَعْمَلْ کُلّ امْرِء مِنْکم بِما یُقَرَبُ بِهِ مِن مَحَبَّتِنا ، وَ لیَتَجَنَّب ما یُدنیهِ مِن کَراهِیَّتِنا وَ

سَخَطِنا ،فَإِنَّ امرَا یَبغَتُهُ فُجأۀً حینَ لا تَنفَعُهُ تَوبَهُ ، وَ لا یُنجیهِ مِن عِقابِنا نَدَمٌ عَلی حَوبَه .


هر یک از شما باید به آنچه که او را به دوستی ما نزدیک می‌ سازد ، عمل کند و از

آنچه که خوشایند ما نبوده و خشم ما در آن است ، دوری گزیند ، زیرا خداوند به‌ طور

ناگهانی انسان را می ‌گیرد ، در وقتی که توبه برایش سودی ندارد و پشیمانی او را

از کیفر ما به‌ خاطر گناهش نجات نمی ‌دهید .



التماس دعا .... یا علی مدد

منو از دعای خیرتون بی بهره نذارید....[گل][گل]

-:- محسن -:- دیار عاشقان -:- جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.deyarasheqan.blogfa.com

سلام داداش وب قشنگی داری و مرسی به من سر زدی
داداش ورودت را به جمع عاشقان خوش آمد می گم
و عیدو هم پیشاپیش بهت تبریک عرض میکنم
بازم بایا من همشه منتظر نظراتت هستم داداش جدیدم.

ساغر شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://saghar67.blogfa.com

مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک


آپم[گل]

marjan شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://marjaniii.blogsky.com/

امیدوارم عید با بوسه هایش، بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد.
××××××××××××××××××××××××
سال 1390 بر تو و خانواده محترمتان مبارک .

جواد جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://eshqabadi.blogfa.com

دوست عزیز وبلاگ بسیار قشنگی داری امیدوارم در سال جدید هر روزت قشنگ تر از دیروز بشه موفق باشی

مژگان پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.mamissa.blogfa.com


````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````
سلام
عیدت مبارک
عالی بود
من آپم به منم سر بزن
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد